Perşembe, Haziran 07, 2007

Kumrucu® Hikmet

Haftasonu Cesme - Alacati'daydim. Biz bir gosteri yapacaktik kalabalik bir ekip halinde, unlu bir sarkici da sarki soyleyecekti bizim icin.

Gece cekimi de bittikten sonra otele donduk. Kumru siparisi vermisler bizim icin, onlari bekliyoruz. Geldi sonunda. Adamlar hizmeti asmislar. 1 gun yetmiyor onlara hizmet etmek icin. "25 saat hizmetinizdeyiz" yaziyordu gelen kagidin uzerinde. Once adamlar espri yapmislar diye dusunsek de, sadece gun kavraminin kendisi degil baska kaynaklar da gosteriyor ki aslinda yaptiklari hizmet 24 saat. Rakip firmaya bir gozdagi verme durumu soz konusuydu galiba.





Not: Bir de ®'ye dikkat. Bu gercekten gozdagi vermek icin kullanilmis olmali.




7 yorum:

divadeiwob dedi ki...

şevki var asıl orada, kumrucu. en bombası odur. tabi sorarsan tüm kumrucularda yedin mi diye cevabım hayır olacaktır. öyle duyduk ama en iyisi diye. ben yedim, beğendim.

nibmseitloe dedi ki...

cesme'ye gittin ne gordun de. Apart otel, cekim yapilan dar bir sokak, bir de Izmir'e giden otoyol. Birak Sevki'de kumru yemeyi, denize bile giremedik iki adim gidip. Bu arada ben sevmedim pek kumruyu, ama zorda kalirsam yerim.

Unknown dedi ki...

Mete sen zorda kalırsan her şeyi yersin. Hatta bana sorarsan çok zorda kalmana da gerek yok bunun için. Ayrıca sizin oradaki kumrucuda yemedik mi abi biz senle öküzler gibin?

ZanZara dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ZanZara dedi ki...

çeşmede osman,hamdi,hayri,kazım,ama belki de nuriydi yediğim kumrunun yeri tam hatılamıyorum, kumru işte bu küçücük bir şey, adam kazıklıyorlar, mete sen doymazsın biz senle 'lezzet'e gidelim,kürşat gelmesin

Unknown dedi ki...

Ayıp lan! Nedir bana Amsterdam semalarından güdülen bu kin? Ne yaptım ben oysaki sana zanzara? Sen bi gel hele, gel.

divadeiwob dedi ki...

hulusi dahil olmak üzere hiçbir yakın arkadaşı kürşat'ı sevmiyor ehehehe