Pazartesi, Temmuz 16, 2007

Ritmmax Hotel - Guzelcamli, Kusadasi

Tatilden yeni dondum. Kaldigim yer de bu yazinin basliginda gizli (!). Kendisi 4 yildizli bir otel. (Sunu hemen sormak istiyorum bir otele yildizlari neye gore veriyorlar. Ona gore ben de Besiktas Residence'ima yildiz talebinde bulunacagim.)

Nerde kaldik... Hih. Burasi 4 yildizli bir otel. Aile oteli. Mutlu mutlu aileler dolasiyor etrafta. Sakin bir mekan. Ve Guzelcamli'nin en guzel oteli.

Simdi gelelim sikayetlere:

Nerden baslayayim derken kronolojik olarak basliyorum: Oncelikle otelde 2 kisilik yatak yok. Iki kisilik yatak isterseniz sabahtan, aksama dogru gelip odadaki iki yatagi birlestiriyorlar - yani sadece fiziksel olarak, temas ettiriyorlar demek daha dogru aslinda. Tabii bu sonradan iki kisilik yatak'in ortasinda gecsen gecilmez, yatsan yatilmaz rahatsiz edici bir sertlik olusuyor. İki ayri carsaf, iki ayri pike vs. Dupeduz sacmalik. Sabahtan soylerseniz aksama dogru yapiyorlar demisken soylediginiz her sey icin takip etmek zorunlulugunun size ait oldugunu da soyleyerek bir sikayet daha etmis olayim. Bir defa yetmez, en az 5 kere soylemek gerekiyor.

Sonra ikram edilen icecekler: Uludag gazoz, sinyor x cola, sinyor x portakal ve seftali, cilek, elma aromali gibi tozlarin sulandirilmasiyla olusan icecekler. Ickiler de insana Rus milli takimini hatirlatir isimlere sahipler. 10 koca gunde sadece 1 yudum votka ictim.

Yemekler: Aperatifler bol, yogurt eksi ama olsun. Salatalar bol. Tatlilar bol. Her ogunde meyve var. Ana yemekler 5 cesit, ama hepsi mi tatsiz olur birader. Anneniz yapsa yemez kalkarsiniz masadan. Yagindan midir, tuzundan midir hep tatsiz. Ve acik bufe yemek de su denir mi ya: "Herkese bir tane!". Ve bu kadar. Ne bir "Kusura bakmayin" ne bir sey. Bu kadar. Sizi dinlemeyen yemek dagiticilar. Abicim suyundan istemiyorum diyorum iste, ne zorluyorsun daha. Hatta zorlamayi birak ne diye tabagima koyuyorsun.

Haklarini yemeyeyim, bir gun midemi eksitmistim. Nane limon istedim. Resepsiyondaki bayan kendi elleriyle nane cayina limon sikip verdi sagolsun. Neymis, naneleri yokmus. Gerci sonra Ecem yine otelden nane ve limon bulup nane-limon yapip beni iyi etti. Nane cayina limon, bravo.

Sabahin 8'inde baslayan muzik. (3-4 tane cd'leir mevcut galiba. Bu gidisle, bir 300 seneye guzel bir arsivleri olur.) Bangir bangir odanizda. Uykunuzun eminim en tatli yerinde.

Ufacik havuz. Son gunlerde icinde 30 kisi.

Neyse. Ozetle; gitmeyin, gondermeyin.

Yazinin basindaki soruya cevaplarinizi bekliyorum.

10 yorum:

Duygu dedi ki...

Sizin gene iyiymis,biz Ayvalik'ta bir otelde kaldik ve icecek hicbir sey yoktu, su bile.Yani insan aksam yemeginde bir suyu cok gorur mu? Tika basa ye ama sana su yok, eger su istiyorsan ekstra.

Yildiz olayina gelince; Ben bir ara etstur'da calismistim. Orda bize soylemislerdi. Belli kriterler var yildizlar icin. Mesela acik havuz icin bir yildiz, ne biliyim aksam yemegi servisi varsa, belboy mevcutsa,otelde sauna masaj fitness salonu bulunuyorsa, odada mini buzdolabi, klima, televizyon varsa bunlara yildiz veriliyor. Ama kimse o yemeklerin nasil olduguna ya da kac tane belboy olduguna, fitness salonunun hakikaten ihtiyaclarini karsilayip karsilamadigina bakmiyorlar maalesef.

nibmseitloe dedi ki...

Anlasilan onemli olan bazi seylerin mevcudiyeti. Yani; saunanin calismiyor olmasi, mini buzdolabinin kendini zor sogutuyor olmasi, televizyonda sadece 5 kanal (2si yunanca) izlenebiliyor olmasi gibi nitelikler onemli degil. E, bayaa iyi o zaman. Bizim evde durum bundan daha iyi. Istiyorum yildizlarimi.

Unknown dedi ki...

Mete sizin eve verilen yıldızlar göktekilerden daha parlak ve cillop olmalı. Kaç hayat kurtardınız olm o evde. Sırf ev değil mevzu olan. Asıl sizin hizmet tanımsız, tarifsiz, yıldızsız.

divadeiwob dedi ki...

niye 10 gün kaldın orada benim salak arkadaşım? (cevabın sorunun içinde olduğunu kanıtlayacak bir yanıt vermeyeceğini umuyorum.)

nibmseitloe dedi ki...

Parayi pesin odemisligin cezasi. E bu biraz cevabi sorunun icine katmak oldu ama sayilmaz herhalde. Bi daha yok oyle otel motel.

Unknown dedi ki...

Evet arkadaşlar ben ve eşim, 2 yaşındaki kızım bir de iki arkadaşımız daha iznimiz ve tatilimiz olmadığı için ve oturduğumuz şehre yakın olduğu için bir geceliğine bu otele gittik.Kesinlikle iğrenç ve pislik biryer.Kaldığımız gecenin sabahı olmadan gece kızım havuzdan enfeksiyon kaptı ve ateşlendi.Anlayacağınız bir gece bile kalamadan sabahın erken saatinde çıktık otelden.Bu yazıyı da eve girdim ve hemen yazıyorum, sinirimden kuduruyorum şu anda.Nereden bulduysak bu oteli, herhalde sevgili acente 'BAMTUR' VAR YA İNSANLARI KANDIRAN SÖĞÜŞLEYEN!Neyse gelelim otele, yemek alınan salon arı kaynıyor, tatlıların üzerinde belki 30 tane arı bir tabakta.Fotoğrafını çektim zaten...Hiçbirşey alamıyorsunuz tabağınıza, zaten alsanız da yiyemiyorsunuz çünkü aynı anda 10-15 tane başınızda ve etrafınızda geziyor.Sonrası bu yıldız olayına ben de takıldım, banyosu lavaboları çok kötü.Yataklar da dendiği gibi ayrı, bu pek sorun teşkil etmiyor gerçi benim için ama ortam gerçekten rezalet.
vE SON OLARAK ŞUNU SÖYLÜYORUM, VERDİĞİM PARAYI ASLA VE ASLA HELAL ETMİYORUM.

Adsız dedi ki...

Bizde orda kaldık dört gün eşimle.duble oda diye jayıt ysptırdık ama yataklar ayrı.Yemekler iğrenç odalar pis kokuyor heryer ordan dinlenip hastalanmadan dönmek mümkün değil.Zaten sikayet.com'a da şikayet ettim.Yetkililerin ilgilenmesi lazım en azından mutfak kısmındaki temizlik çok önemli.
Bir daha ne gitmek nede önermeyi düşünmüyorum...

nibmseitloe dedi ki...

Bu kadar olumsuz yorumu nasil etsek de bu adamlara ulastirsak, belki bir iyilestirme surecine soksak bunlari?

Adsız dedi ki...

asla ve asla gitmeyin güzelim tatilinizi berbat etmeyin derim..bi kere otel çok piiisss her yer ama her yer odalar,banyo(suyu çok pis kokuyo duş almak işkence oluyor insana)lobi,havuz..yemekler ayrı bi olay zaten, zorunlu diyet yapmak isteyen varsa bişey diyemem tabi:)tek kelimeyle REZALEEET!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ALLAH BELALARINI VERSIN RITIMMAX DENEN YERDEN YENI GELDIM BENDE ALLAH COLUKLARINDAN COCUKLARINDAN CIKARTSIN VERDIGIM 750BIN YTL YI BU KADAR ADI BUKADAR SEREFSIZLIK OLURMU YAA ADAMLAR RESMEN DALGA GECER GIBI KANDIRDILAR BIZI