Pazartesi, Aralık 10, 2007

100 milyon yildir ne ciftlesiyor, ne seks yapiyor, ne sevisiyor (Bu nasil hayat!!!)

Ne zamandir yazicam (9 aydir) erteliyordum, bir seyler yuzunden aksiyordu. Neyse gelelim konuya: 21 Mart 2007'de Hurriyet gazetesinde cikan haberi kopyaliyorum:

"100 milyon yildir seks yapmıyor

Yeni bulunan mikroskobik bir canlı, "Hayvanlar çiftleşerek ürer" tezini altüst etti. "Bdelloid rotator" adı verilen bu su canlılarının hepsinin dişi oldukları ve 100 milyon yıldır seks yapmadan 400 farklı türe bölünebildikleri anlaşıldı." (http://www.hurriyet.com.tr/yasam/6167403.asp?gid=57)

Simdi; ya valla bir sey yazmak istemiyorum ama yazicam:

Mikroskobik canliya hayvan demek ne demek. Gerci canlilar bu insanlara gore uce ayrilir: Bitkiler (Otlar), hayvanlar ve de insanlar. Ha belki bir de cinler eklenebilir.

Yine mikroskobik canlinin cinsiyeti konusunda karara da varmissiniz, bravo. Izmir marsiyla tebrik ediyorum sizi.

Ve de merak ettim acaba nerden aldilar bu haberi diye, su canlinin adini yazdim gugil'a, bir de ne goreyim, sadece Turkce siteler cikiyor. Hepsi de haberin bulundugu siteye link veriyorlar.

Yani olmayan bir canliya, olmayan karakterler verip, onlari olmayacak beklentileri yerine getiremedikleri icin haber konusu yapabilmek icin acaba hangi maddeyi kullaniyorsunuz?

Bir de habere yazilmis yorumlar var ki, biyoloji derslerinin ne kadar bos ve sallapati gecildiginin bire bir gostergesi.




2 yorum:

divadeiwob dedi ki...

bitkiler, hayvanlar, ayılar ve insanlar olarak dörte ayırmayı tercih ediyorum, zira diğer türlü king neyin oynanmıyor canım kardeşim

H2O2 dedi ki...

Aynen katiliyorum divadim. Ayrica bu ayinin kendi hayvansal problemlerinden siyrilip boyle sosyal mevzulara bannak basmasi ayrica icimi gidiklamiyor degil.