Cuma, Ağustos 24, 2007

Asabim Bozuk

Caner'i dovmusler. 4 kisi ortalarina alip, her istediklerinde vurmuslar, ellerinin tersiyle-duzuyle. Ne o Caner sundugu programda isikci olarak calisan, kanalin sahibinin ogluyla tartismis. Guvenlikciler de sikayeti duyunca boyle bir ise girismisler.

Oha.

Neler oluyor? Nereye donuyor burasi? Cani isteyen birini dovuyor, birini vuruyor. Insan gibi tartisamiyorsun. Her sey saldirgan anlasiliyor. Senin dusunceni ya da hareketini begenmedi diye, ve sadece begenmedi diye baska bir sebep olmaksizin, "Ne dedin lan sen?", "Napiyosun lan sen?"lerle baslayan fiziksel igrenclik. Midem bulandi izlerken hatta izleyemedim hepsini. Geri kalmis zihinlerini kavgayla, dovusle ortbas edebileceklerini sananlar bir de bunun icin taraftar bulabiliyorlar. Bunlar her yerde, her ortamdalar.

Bu haberden hemen once de dereye giren bir ayiyi sopalarla doven ve taslayarak oldurenleri gosterdiler. Daha neler ya? Daha neler!!!

N'olur gidin ya, lutfen ölün. Dayakla, tasla, sopayla degil; mutluluklar icinde, en mutlu aninizda ölün ama lütfen ölün.

Gelismis zihinlerin, akli basinda insanlarin yasadigi yerde olmak istiyorum. Sevdigim Istanbul degil artik, Utopik Istanbul.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayı olayına duyduğun hassasiyeti anlayabiliyorum. Bizim aşağıdaki bakkal sahibi insanı dövdüklerinde aynısını hissetmiştim.

nibmseitloe dedi ki...

Isin gucun benle ugrasmak di mi senin!!!

Unknown dedi ki...

Seni seviyorum olm ben. Yeni yazılarını gördükçe mutlu oluyorum ama sende kaşınıyorsun be birader.