Pazar, Aralık 05, 2010

İş

Buldum. Ne iş yaptığımı buldum. Yaptığım iş, neden aramak. İnsanı diğer canlı türlerinden ayıran özelliklerden birini iş edindim kendime. Normal -yaşama ve bir şeylere yetişme telaşında olan büyük popülasyon- insanların merak etmediği, merak etmelerine gerek de olmayan şeylerin biriyle uğraşıyorum. Soruyorum, başka insanların cevaplarını okuyorum, meslektaşlarımın aklında olan sorulara cevap arıyorum, cevap verebilmek için uğraşıyorum. Ufacık bir cevabın verebileceği haz için çalışıyorum. Oh ne mutlu bana. Bu dünyadan gitmeden bu dünyaya herkesin işine yarabilecek şeylere yol açabilecek buluşlardan birinin altdallarından birinin küçük bir parçasına en ufak katkıda bulunabilmek için çalışıyorum. Aradığım nedenleri bulduğum zaman yapacağı katkıyı kestiremiyorum. Bu “aman çok önemli bir şeyle uğraşıyorum” demek değil. Bunu bilmem mümkün değil demek sadece. Bakayım nerde nasıl göreceğim ismimi.

1 yorum:

divadeiwob dedi ki...

ismini bir yerime dövme yaptıracağım