Cumartesi, Ocak 01, 2011

2011

Şu kıymetini bilemediğimiz ülke, o çok özendiğimiz Avrupa'dan 1 saat, daha da çok özendiğimiz Amerika'dan saatler saatler önce giriyor yeni yıla. Daha nasıl ilerde olalım, ben anlamadım.

Yeni yıla aldığım milli piyango biletlerinden en az birine (işimi garantiye almak için birden fazla bilet aldım, çünkü çok az da olsa ben de hatalar yapabiliyorum) büyük ikramiye çıkmış halde girebilmeyi diliyorum kendim için. Ben yapacağımı yaptım, artık çıkmazsa başkasının ayıbı.

Bu durumda siz sevenlerime (:)) amorti bedellerinizi ödeyeceğim. Amacım sizin üzerinizden para kazanmak değil ne de olsa. Hakettiğimi almak sadece. İşte bu da söz olsun. Siz yine de print screen alıp bir yere yedekleyin, notere de tasdikletin (akıllı bir çocuk olursanız bunu da ödeyebilirim), çıkar mıkar kaçarım.

Herkese de iyi şeyler diliyorum, artık ne olursa.

Hiç yorum yok: